کارگاه آموزش آفیس

آموزش نرم افزارهای اداری آفیس قابل استفاده در تمام نگارشها به همراه فارسی ساز آفیس و الگوهای آماده پاور پوینت
نرم افزار آفیس ۲۰۱۳ برروی ویندوز سون تا ویندوز ۱۰ قابل نصب بوده و برروی ویندوز ایکس پی قابل نصب نمی باشد ولی از آموزش آن می توانید در ویندوزایکس پی و ویستا استفاده کنید
– مخصوص تمام کارمندان ادارات ، موسسات آموزشی و مراکز اداری ، دانشجویان ، دانش آموزان و علاقه مندان به یادگیری آفیس
– نمونه و تمپلتهای آماده فاکتور ، سربرگ ، لیبل ، نمودار ، حاشیه ، کادر و تذهیب ، فونتهای متنوع فارسی و نستعلیق
– برای خرید به آیدی تلگرام webNaslejavan@ سفارش خود را اعلام نمایید تا قیمت و نحوه پرداخت اطلاع رسانی شود
– برای خرید به آیدی سروش webNaslejavan@ سفارش خود را اعلام نمایید تا راهنمایی شوید
– برای خرید به آیدی پیام رسان ایتا webNaslejavan@ سفارش خود را اعلام نمایید تا راهنمایی شوید

معرفی مهم ترین نرم افزارهای موجود در مجموعه آموزشی کارگاه آفیس۲۰۱۳ :
Word 2013 :
نرم افزار ورد، بدون شک پر استفاده ترین نرم افزار از مجموعه برنامه های آفیس است. فضای کاربری در ورد۲۰۱۳بهبود چشمگیری داشته تا تایپ و صفحه بندی نوشته ها برای کاربر ساده تر شود. همچنین قابلیت ویرایش فایل های PDF به آن اضافه شده است.امکانات جدید برای تایپ، رسم جدول و نمودار، ابزارهای تازه صفحه بندی از جمله ویژگی های جدید ورد ۲۰۱۳ هستند.
=============
Excel 2013 :
نرم افزار اکسل، ابزاری مفید برای محاسبات ریاضی و حسابداری است. این نرم افزار امکان پردازش اطلاعات و انجام محاسبات عددی و منطقی مورد نیاز کاربر را دارد. در اکسل۲۰۱۳ چیدمان منو ها و ابزارها کمی تغییر کرده تا فضا برای کار بازتر شود. همچنین امکان رسم نمودارها و گراف های مختلف با جزئیات بیشتر در آن گنجانده شده است.
=============
PowerPoint 2013 :
از نرم افزار پاور پوینت معمولا برای ارائه محتوای چندرسانه ای (مالتی مدیا) استفاده میشود. هرچند بیشتر کاربران آن را فقط به عنوان ابزاری برای ایجاد و نمایش اسلاید میشناسند، اما پاورپوینت دارای مجموعه ای از امکانات برای تولید محتوای چند رسانه ای با استفاده از متن، عکس، فیلم، و صوت است. پاورپوینت از رسانه های بیشتر و فرمت های جدیدتری پشتیبانی میکند. تقریبا میتوان گفت که تمام فرمت های رایج صوتی و تصویری در نسخه جدید پاورپوینت قابل استفاده هستند.
===============
Access 2013 :
کاربرانی که با بانک های اطلاعاتی و برنامه نویسی سروکار دارند این نرم افزار را حتما میشناسند. اکسس جزو بهترین و قدرتمندترین برنامه های مدیریت بانک های اطلاعاتی است. اما کاربران خانگی نیز میتوانند از این برنامه برای ذخیره لیست ها و اطلاعات متنی قابل پردازش استفاده کنند.
================
در این مجموعه علاوه بر آموزش،ابزارهای کاربردی و نرم افزار آفیس ۲۰۱۳ نسخه ۳۲ و۶۴ بیتی را برای کاربران در یک DVD قرارداده است

2,700,000 ریال – خرید
error: Content is protected !!